Skrivet klockan 14:37:07 / datum: 2010-01-03

» 3/1

Idag har jag, mamma, storebror Magnus och brorsson Adam varit hos mormor. Älskade mormor.
Adam är så otroligt söt, när det gäller mormor. Han springer och kramar och pussar henne då och då,
och mormor lyser upp hur mycket som helst varje gång. Och mitt hjärta smälter, haha. <3
Sedan följde jag med Magnus hem en sväng, och nu har jag packat lite smått.
Ska iväg till min bästa vän Linda ikväll och umgås med en massa folk innan baby kommer och hämtar mig.
Imorgon beger vi oss till Umeå igen.
Nä, nu ska jag gå och städa toan lite tror jag, roligt värre! :P



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 11:45:33, datum: 2010-01-04
Josefin

din blogg är riktigt fin!

Postat klockan 16:29:43, datum: 2010-01-04
Katarina

vilken charmknutte adam är. <3

Postat klockan 19:41:13, datum: 2010-01-04
Linda

Jaaa i längden är det nog det bästa! Det går liksom i vågor hela tiden, i flera veckor nu... men det går nog över när jag kommer igång med skolan :)

Trackback