Skrivet klockan 22:32:00 / datum: 2010-01-08

» 8/1

Jag har tråkigt så jag svarar på några av frågorna redan nu, roligt med så blandade frågor! :D
Fortsätter med frågorna imorgon eller på söndag, blir så mkt att ta alla på samma gång. :)

haha varför kan du aldrig bestämma dig vilken hårfärg du vill ha? du har ju haft rött, brunt, blont osv 10000 ggr! ;)
Haha, det var en väldigt bra fråga, som jag tyvärr inte har något bra svar på. Tycker om att färga håret helt enkelt antar jag. Fast jag trivs bäst i blondt, men tyvärr blir alltid mitt hår så slitet då så jag brukar färga det i en annan färg ett tag för att "vila" det ett tag. :) 

vad gör dig lycklig/olycklig?
Tråkigt svar, men kärlek gör mig lycklig! Sen kan kärlek vara väldigt mycket för mig.
om det är till min sambo, familj, vänner, djuren.. det spelar inte alltid så stor roll.
Olycklig? Hmm. mitt dåliga självförtroende som ofta förstör för mig, och otrohet!

vilka bloggar läser du?
Oj. Jag följer många på bloglovin, men favoriterna är nog Emelie Ohlsson, nevnarien och heja abbe. Och så gillar jag Matildas blogg väldigt mycket.
Sen så läser jag mina vänners bloggar.

favoritfilm?
Ojoj. Jag har så många favoriter. Men några är väl Notting Hill, Grease, Step up filmerna & Edward Scissorhands.

vad har du haft för piercingar?
Öronen och i läppen, två ggr.

varför har du tagit ut dina piercingar?
I öronen för att.. jag vet inte, haha. Var så längesen nu, men dom typ växte igen. Å så gillade jag aldrig att använda örhängen iaf.
I läppen.. Första gången för att det blev infekterat eller nått, ont gjorde det iaf så jag var tvungen att ta bort den.
Efter ca ett halvår, år så piercade jag på exakt samma ställe igen å hade den piercingen i typ.. två år? Jag tog ju bort den bara för några månader sedan. Kände lite att jag "vuxit ifrån den" och att det nog är lättare att få jobb om man inte är piercad på nått vis.

vem är din bästa vän?
Linda Forsberg!

Vad tycker du är roligast att fotografera?
Porträtt och naturbilder.

Hur brukar du oftast redigera dina bilder?
Jag ökar skärpan ibland och ändrar lite kontraster bara.

Kan du visa fem av dina favoritbilder som du fotat?
Javisst, dock tittar jag på en film nu på min externa hårddisk så jag kan inte riktigt göra det nu.
Men det kommer ett inlägg om det om några dagar. :)

Har du några syskon?
Japp, tre st äldre. Magnus som är 39 år. Jenni som är 37 år och David som är 29 år. Sedan så har jag 6 st syskonbarn också. :)

När började du fota?
Jag har haft en digitalkamera sen 2005 tror jag. Sedan köpte jag min första systemkamera, en Sony år 2008 tror jag, och det var då jag började fota mer på "allvar". Och nu har jag ju min Nikon D80.

När träffades du och malin?
Den 15e september 2007, på en kaninträff. Haha!

Vad vill du jobba med?
Jag har alltid velat jobba på en förskola då jag älskar barn, men sedan jag gick ut gymnasiet och har jobbat på lite olika förskolor så vill jag inte längre det, typiskt nog. Så nu vet jag inte. Är mest inne på nånting med foto just nu.

Hur många djur har du och malin tillsammans?
Vi har 2 hundar och 7 kaniner.

Har du svårt för något?
Ta emot beröm, bland annat. Och att tycka om mig själv. Och laga mat, haha.

Vart skulle du helst vilja resa just nu?
Till island tror jag, för dit vet jag att Malin också vill!

Om du inte hade kaniner eller hundar, vilket djur skulle du vilja ha då?
En katt skulle vara mysigt. :) Eller kanske råttor.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
Teckenspråk tror jag, det tyckte jag var jätteroligt.
 
Vilken är din favorit- hushålls- syssla?
Diska tror jag, även fast jag inte tycker om det alls. Men avskyr att dammsuga, haha!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:25:30, datum: 2010-01-08
Linda

Aaaaw <3 Jag avskyr också att dammsuga! :/

Postat klockan 02:29:19, datum: 2010-01-10
Linn

Hej!



Var med och tävla i min blogg om ett skylight-filter från tvspelsweb.se



http://lhfoto.blogg.se/2010/january/tavling.html



Kram Linn

Trackback