Skrivet klockan 14:34:11 / datum: 2010-01-08

» 8/1

17 månader med älskling idag.
Jag älskar dig. :*

Idag gick jag till arbetsförmedlingen för att jag måste lämna in ett papper imorgon,
men eftersom det är lördag då så tänkte jag att det nog var bäst att göra det idag.
Men icke sa nicke! Jag måste tillbaka dit på måndag och lämna det. Typiskt!
Iofs för det inte allt för mycket då jag ändå ska till stan för ett möte på Miroi.
Gick runt och fotade lite, men jag var iskall och blöt om fötterna så jag orkade tyvärr
inte anstränga mig allt för mycket. Sen så är det tusen gånger roligare att fota om det iaf är
lite sol ute, så ja.. bilderna är rätt tråkiga.
När jag klev av bussen hjälpte jag iaf en tjej i rullstol ner för en liten backe/upphöjning.
Det var lite läskigt, var rädd att jag skulle välta hela stolen, haha, men det gick bra iaf.
Dagens goda gärning! =) Sen när jag kom hit hem så var mina favoritgrannar gubben & gumman
här ute och väntade på en taxi så jag stod och pratade med dom ett tag. Dom var ledsna över att
dom inte hade nån sallad till kaninerna nu, haha! (Dom har gett oss sallad nu i sommar till kaninerna).

Nu ska jag gå och diska och sen laga mat. Tacopaj! Mums mums mums.
Imorgon ska jag kanske kanske till övik igen, haha. :P


Världens finaste tjej skjutsade ner mig på stan när hon varit hemma på lunch. :)













« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 15:10:10, datum: 2010-01-08
Linda

Men du va ska ru hit ner å göra imorn kanske? :O

Postat klockan 17:03:27, datum: 2010-01-08
marie

Ska du börja plugga? tänkte eftersom du varit på miroi..

Trackback