Skrivet klockan 21:39:50 / datum: 2010-03-13

» 13/3

Som ni kanske ser så har jag bytt header och bakgrund på bloggen.
Kommer dock byta ut bakgrunden mot en annan ganska snart tror jag.
Men, jag behöver hjälp!
Som ni ser är det en stor grå runta runt headern. Vet nån hur man får bort den?
Har kikat runt både på designadinblogg och lite andra sidor, men hittar ingenting om det.

Förresten hoppas jag av hela mitt hjärta att Anna vinner melodifestivalen ikväll!






« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:04:47, datum: 2010-03-13
Lydia

sv: Hej! Hm, kolla om det inte är så att du har en bakgrundsfärg på headern. Alltså på header-avsnittet i stilmallen, om det står någon bakgrundsfärg innan url-adressen til headern. Prova att ta bort den i sånna fall. Eller skriv dit transparant istället ifall det inte skulle funka att ta bort den helt. Det är det första jag tänker på iallafall, så testa det och annars får du väl höra av dig igen^^

Kramar!

Postat klockan 22:22:31, datum: 2010-03-13
hanna

otroligt fina bilder! vad har du för nikon?

Postat klockan 22:31:31, datum: 2010-03-13
alex

den nya headern är grymm!

Postat klockan 22:48:27, datum: 2010-03-13
elin

jaha, anna bergendahl vann melodifestivalen

vad tycker vi om detta?

säg vad du tycker på bloggen nu;D

Postat klockan 11:05:37, datum: 2010-03-14
LYDIA

sv: Kolla så att bredden (width) stämmer. Bilden som du har kanske är smalare än 800px? Plus, du måste ha samma width på alla tre ställen i headeravsnittet. Du har glömt att ändra på sista raden där.. Kolla också padding, jag har då den inställd på 0px på alla ställen.

Trackback