Skrivet klockan 12:51:26 / datum: 2010-05-31

» 31/5

Ledsen för extremt dålig uppdatering, som vanligt.
Tror att det är mycket för att jag inte gör så mycket om dagarna = inget att blogga om
plus har jag inte fotat så mycket den senaste tiden = inga bilder att visa upp.

Hoppas på ändring nu framöver. =)
Till helgen ska jag ju fota mitt första bröllop (om jag inte räknar med Linda & Eriks då, men då var jag ju även tärna och toastmaster och fotade bara jättelite) så då kommer det nog lite bilder att visa. Plus ska jag och Amanda förhoppningsvis fota i en fotostudio då och lite annat.

1a juni imorgon. Shit va tiden går snabbt! =)

Och så vill jag bara säga ett stort grattis till Katarina & Jon som fick en liten Iris inatt. ♥

Det kommer iaf lite bilder på några söta hjortar jag fotade nu i helgen. (:
Inte världens bästa bilder då de var väääldigt folkskygga, och snabba. Men några hann jag iaf med att fota!





« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 13:08:09, datum: 2010-05-31
Aina

=) Det kommer att gå jättebra att fota för du är så duktig.

Tycker att tiden också går asfort. Arthur kan ju snart gå!



Hoppas att allt är bra annars.



Kram

Postat klockan 09:33:41, datum: 2010-06-01
Matilda [myphoto.blogg.se]

Läste att du ska fota bröllop snart, så grymt skoj :D:D Fina bilder btw!

Postat klockan 20:08:13, datum: 2010-06-01
CISSI

SV Ngt litet kring könet, vet inte om hon hade skrapat sig lr ngt? Det blödde i alla fall lite men idag ser det bra ut!

Postat klockan 22:12:26, datum: 2010-06-01
Nadja

sv Han verkar som en riktig liten underbaring, lilla Yuki :'D

Postat klockan 11:38:57, datum: 2010-06-02
Sara

va fia bilder. :)

Postat klockan 19:06:57, datum: 2010-06-02
MICHAELA D

Svar: Tack! :D

Trackback