Skrivet klockan 22:59:12 / datum: 2010-11-25

» 25/11

Det går inte så bra med bloggandet som ni nog ser.
Väldigt trist eftersom jag egentligen vill blogga, men bara inte har nått att skriva om.
Så jag tänkte göra den där listan som jag sett cirkulera runt på en hel del bloggar nu.

01 Presentera dig själv.

Jag heter Ida, fyller 25 år den 6e december och är då bosatt i Umeå.
Spenderar dagarna med att pussa på min fina sambo, busa med våra två hundar ute i snön,
eller gosa med våra 6 kaniner. Juste, jag söker också en hel del jobb då jag är arbetslös. 

Annars tycker jag om att fika med vänner, framför allt Linn, läsa en bra bok i badet, babbla
om allt och ingenting med vännerna & fota. Har dock typ noll inspiration just nu, jag skyller på vädret!

Snart kommer nog en rätt stor förändring ske i mitt liv, och jag börjar faktiskt se fram emot det.
Men mer om det senare när det är helt klart!

Nu ska jag kika på tv men fråga gärna om ni undrar något. (:



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 17:07:49, datum: 2010-11-29
Anna Weström

Meh, visste inte att vi hade samma födelsedag! Kul!

Trackback