Skrivet klockan 17:12:05 / datum: 2010-11-26

» 26/11

02 Min första kärlek.

Det beror helt på hur man ser på det.
Kicken när jag gick i mellanstadiet? Walle eller Robin i högstadiet?
Eller alla andra fram till nu för några år sen? Väldigt svår fråga.
Kär har jag varit rätt många ggr i mitt liv, men jag tycker inte att kär & kärlek är samma sak
riktigt. Det jag känner & har upplevt med Malin har jag aldrig någonsin känt för någon förut,
det är jag säker på iaf. Hon har fått mitt väldigt dåliga självförtroende att bli ganska bra,
hon tröstar mig alltid & får mig att skratta när jag behöver det som mest, och jag kan fortfarande
få fjärilar i magen och tror att hjärtat ska hoppa ur kroppen pga. henne. Hon är den mest
fantastiska människa jag någonsin träffat & jag hoppas att det alltid kommer att vara vi två.

You’re the core of my heart
and you belong in my arms



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 16:06:36, datum: 2010-11-27
Brallan

Jag älskar dig. <3

Postat klockan 22:50:18, datum: 2010-11-29
katarina

yeay!

Fasen, Ida. Du måste berätta någongång hur det gick till när du och Malin blev ni. :-)

Trackback