Skrivet klockan 11:43:57 / datum: 2010-11-27

» 27/11

03 Mina föräldrar.

Min mamma heter Maj-britt (men kallas ofta för Maja) och pappa heter Sune.
Dom bor i Köpmanholmen, i huset jag och mina syskon är uppvuxen i.
Jag är absolut mammas flicka & hon är världens finaste mamma.
Hon har problem med hjärtat och diverse andra saker & är därför sjukskriven och det
har hon varit i några år, så eftersom vi båda är hemma på dagarna så pratar vi i telefon minst
2 ggr per dag tror jag. Hon är väldigt omtänksam och ställer alltid upp och jag älskar henne
av hela mitt hjärta.

Pappa är otroligt envis och ska alltid ha rätt och ha saker på sitt eget vis,
men även han kan vara otroligt omtänksam.
Han hjälper både mig och mina syskon om vi har problem med något, utan att tveka en sekund.

Min barndom var fylld av kärlek & alla somrar ute med husvagnen med familjen minns jag med glädje.
Ni är underbara.


Mamma, pappa & jag 1996. Jag verkade inte vara så glad, haha.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 11:38:39, datum: 2010-11-28
Nadja

Åh, vad fint skrivet om din familj!



Tack så himla mycket! :D

Men du! Jag var där vid 6. Såg du tidigare/senare kanske? Jag kikade efter folk jag kände, men jag såg ingen!

Postat klockan 18:04:06, datum: 2010-11-30
Ella

Postat klockan 18:07:10, datum: 2010-11-30
Ella

Du har en bra familj Ida även fast det ibland finns vissa saker som kunde vara bättre... Din mamma är väldigt bra, Därför tror jag du är så bra. Jag älskar dig också som vän, alltså men det förstod du säkert :D. kram

Trackback