Skrivet klockan 23:12:53 / datum: 2010-10-26

» 26/10

Har varit hemma i holmen över helgen.
Underbart som vanligt. :)
Mamma följde med upp och är här i veckan.
Var på stan idag och fick bland annat en jättefin tröja, en ring, lite hår & sminksaker osv.
Väldigt mysigt. Imorgon ska vi bara vara hemma och hon ska visst laga en massa mat
som jag och Malin kan äta sen. Tur att man har en frys! På torsdag får vi se om vi eventuellt
åker ner på stan igen. Hoho.

Här kommer några av bilderna jag fotade på Amanda nu i helgen.
Fotade i motljus för i princip första gången, grymt svårt var det och jag behöver öva
en hel del till. Hade nog varit bra med reflexskärmen också som jag inte hade med mig.
Finaste bästa brorsdottern. ♥









« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback