Skrivet klockan 16:06:12 / datum: 2011-04-12

» 12/4

Jag är så less på att packa och allt vad flytt innebär just nu! 
Var riktigt najs att umgås med Linn och John igår och slippa tänka på flytten i några timmar. 

Var sjukt ensamt igår när jag kom hem från John också.
Malin åkte upp med alla djuren till Kiruna igår, nu är hon och hennes pappa påväg hit igen. 
Är ju van att alltid ha hundarna här hemma och att kunna gå och pussa på mina små tussar när jag vill.
Saknar dom redan så mycket! ♥
Saga & Alfred får springa omkring i en hel hästbox nu och Malin berättade att dom inte ens hade tid att äta när hon släppte ut dom. Kan tänka mig att dom är glada, mina små hjärtan. 
Hon passade även på att hämta vår lilla Svea hos Anna när hon ändå åkte upp, så nu kan jag äntligen säga att hon är våran. Hon var lite skraj efter bilresan, vilket jag kan förstå men idag hade hon varit lite mer nyfiken. 
Blir nog bra för henne att vänja sig vid buren i lugn och ro i några dagar innan vi kommer upp.
Har även världens bästa svärföräldrar som tar hand om alla djuren när vi fortfarande är här nere.
Jag kan inte riktigt förstå det än, om några få dagar flyttar vi. Shit! Men, det blir nog bra. :) 

Här kommer lite bilder på älskade skuttarna. :) 


Lillskruttan Svea.


Världens sötaste lilla köttbulle. Hoppas verkligen på fina ungar mellan honom och Svea senare. :)


Alfred. Min älskade prins. ♥


Tuvis. Jag brukar inte tänka på att hon har rundat på sig så mycket, men man ser det rätt tydligt när man tittar på äldre bilder. Den här bilden är från i somras, och hon har fått mycket finare huvud nu. Hoppas verkligen att hon har bebisar i sin mage, är galet bebissjuk nu! :D


Saga, min älskade prinsessa. Hon och Alfred är så söta mot varandra, blir helt varm i hjärtat när jag tänker på dom två. Världens bästa. 


Världens sötaste Hubert. Finns nog ingen charmigare kanin! :)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 17:06:29, datum: 2011-04-12
Linda

Alltså jag vill ha Hubert! :P Men jag har ju å andra sidan en egen Hubert ;)

Postat klockan 19:24:16, datum: 2011-04-12
Amanda Ögren

Åh, kommer att saknar dig.. <3

Postat klockan 16:44:28, datum: 2011-04-14
Alexis

Vilken underbar fotoblogg vännen! =) Du har stor chans att kamma hem 500kr från nelly.com



Spana in min tävling på http://ekkis.se/2011/april/tavling-for-fotobloggare.html



Ha det bra

Trackback