Skrivet klockan 10:16:44 / datum: 2011-04-20

» 20/4

Är fortfarande jätteförkyld, hyffsat less nu med andra ord. Blä!
Men har inte feber längre iaf, så det blir väl bättre. 

Igår åkte jag & baby in till stan iaf. Åkte förbi förskolan jag ska börja vikariera på och blev kvar där ett bra tag.
Fick en rundtur på stället & dom var väldigt positiva. :)
Efter det åkte vi till arbetsförmedlingen och efter det gick vi och fikade på Café Safari. Så grymt gott! 
När vi ätit klart for vi och pratade med Malins nya arbetsgivare och på kvällen tog vi det bara lugnt här hemma i Jukkas. 
Nu är Malin ute och åker med nån av hennes nya arbetskollegor och jag ska bara vila upp mig här hemma.
Vill bli frisk nu! 
Hoppas på att solen vill titta fram så ska jag ta ut några av kaninerna i sele ett tag, det lär dom uppskatta. 

Fy vad jag saknar min familj och mina vänner i Örnsköldsvik/Umeå. Om ni bara visste. ♥


Kiruna.


Mycket action på stan. ;)


Så himla gott!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 12:09:59, datum: 2011-04-20
Amanda Ögren

<3 <3!

Postat klockan 12:28:07, datum: 2011-04-21
Annelie

KUNG! När börjar du jobba?

Safarimackan såg utsökt ut.. Ett tips är att käka grillad ciabatta med rökt renstek. Underbart gott!

Postat klockan 14:19:44, datum: 2011-04-21
Ida

Annelie: Dom kunde tyvärr inte säga något datum eller så alls, beror på när dom blir sjuka osv. :P Men känns rätt najs iaf. Dom skriker tydligen efter barnskötare/förskollärare här så jag ska prata med lite fler folk också. :) Jag gör mitt bästa vet du! ;)



Åh, det ska jag testa nästa gång då! =)

Trackback