Skrivet klockan 15:47:37 / datum: 2011-02-15

» 15/2

Dag 3. En familjemedlem. 

Gammal bild på Amanda & Adam, men jag blir så glad av den. Fasters hjärtan!


Fy fasiken vad kallt det är ute. Höll på att frysa ihjäl när jag gick till/från universitetet idag. Inte ens hundarna vill ut, tycker synd om våra utekaniner som inte har något val. Tur att dom har vinterpäls iaf! 
Idag fyller pappa år, och jag önskar återigen att jag kunde vara hemma. Dagar som dessa (födelsedagar alltså) så suger det att inte bo nära min familj. 
Nu ska jag försöka få lite värme i mina ben som har förfrusit lite och passa på att mysa lite med älsklingen. 
Ska försöka fota lite ikväll, har ingen aning om vad än så länge men mitt fotosug är stort så jag hoppas att jag kommer på nått iaf.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 20:37:47, datum: 2011-02-15
Amanda Ögren

Sv: Jag förstår det. <3

Jag saknar dig!

Trackback