Skrivet klockan 15:09:00 / datum: 2011-02-20

» 20/1

Det går inte så bra med den där listan, men här kommer det igen. :)

Dag 4. Min hobby.
Förutom fotograferingen så är nog kaninerna min största hobby, tror jag.
Det är så otroligt roligt att ställa ut & vara på utställning och träffa andra med samma intresse, 
att föda upp små kaninbebisar & att bara umgås med dom. Våra fina älskade pälsbollar. 



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 12:20:34, datum: 2011-02-21
agneta stinapigan

Så otroligt söt. Jaghade två kaniner i källaren som sprang lösa som de ville. Två helsvasrta små kaniner. Så en natt råkade källardörren blåsa upp och en kanin sprang ut på gården. När den ville in så hade dörren blåst igen. På morgonen hittade jag den död vid dörren. Så himla sorgligt och onödigt. Den andra kaninen blev så ledsen och satt flera dagar och bara deppade. Nu har den sällskap av ett marsvin och det går ganska bra fast lika glad som han var förut är han inte. Det blir inte samma sak med ett marsvin. Kaninen är så go och tam och vill bli kramad och upplyft.Du tar så fina bilder, tänk om du kunde komma hit och fotografera alla mina djur, det vore fantastiskt. Kanske följa Linda nån gång. Kram på dig

Trackback