Skrivet klockan 22:35:02 / datum: 2011-02-02

» 2/2

Det blev ingen städning åt djuren idag. Har lite dåligt samvete men jag får helt enkelt göra
det en annan dag istället, så snart som möjligt.
Min bästa vän Linda ringde mig strax efter tio och frågade om jag hade något för mig
och om vi skulle ses, och eftersom det inte är alltför ofta vi kan träffas nu för tiden
så sa jag självklart ja. Så hon var här till kl fyra. Alltid lika trevligt. <3
Sen åkte jag & Malin på middag hos vår vän John. Vi kikade även på lite film och
satt och babblade och vi kom nyss hem.
Nu måste jag vara lite med Joxa, som sitter här & stirrar på mig och undrar om vi inte ska mysa snart.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 08:17:06, datum: 2011-02-03
Linda

Soooorry för det! Men vi hade ju en väldigt trevlig dag iaf ;)

Trackback