Skrivet klockan 16:16:01 / datum: 2011-02-04

» 4/1

Freeedag idag!
Har längtat tills idag hela veckan, för idag skulle Ella & Julia, Linn & Malin hit.
Har inte träffat Linn på länge, och jag & Ella ses inte heller alltför ofta så jag hade
verkligen sett framemot den här dagen. Tyvärr så har både Ella & Linn gett återbud nu.
Jag måste sluta längta så mycket, tror inte att jag blir lika besviken då. Så himla typiskt när det blir såhär.
Inget illa ment alls mot dom dock, jag vet ju varför dom inte kunde komma & så. 

Men, jag ska inte hänga läpp. Malle kommer snart hit & då blir det käk och så ska jag tvinga dom
att spela lite buzz med mig, fick ett nytt spel till det av Malin för några dagar sedan men jag har inte
kunnat spela det än. Sen får vi se vad vi hittar på, men jag är helt säker på att det kommer bli en toppenkväll. ♥

Nä, ska nog gå och börja förbereda maten nu strax.
Hoppas ni får en toppenhelg! 


Malin, Malin & jag. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 23:56:09, datum: 2011-02-04
LYDIA{JOSEFINE}

sv: Tack, roligt att höra! Och självklart får du vara med och tävla :} Håll tummarna!

Trackback