Skrivet klockan 15:46:31 / datum: 2011-01-23

» 23/1

Börjar äntligen bli bättre i förkylningen.
Inte helt frisk än, men på god väg. Så skönt!

Imorgon tar jag bussen till Örnsköldsvik, ska gå på stan med mamma då.
Måste hitta något att ha på mig på mormors begravning som är på torsdag. ♥
Får se hur länge jag stannar, men det blir i ett par dagar iaf. :)

Fotade alla våra små fyrbenta hårbollar igår. Dom är så söta och fina allihop.
Får lite ont i hjärtat nästan när jag tänker på hur mycket dom betyder för mig.

Nedan har vi Tuva, Alfred & Melvin.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 19:31:31, datum: 2011-01-23
stinapigan

Åh vilka bilder, du måste ha världens bästa kamera. Så underbart söta, jag förstår hur mycket du älskar dem. Men visst får man dåligt samvete ibland när man känner att man inte pysslar så mycket med dem som man borde. Fast jag skulle inte kunna leva utan djur, fatta vilket trist liv. Jag förstår mig inte på folk som säger att de inte tycket om djur. Jag känner flera sådana. Obegripligt. Det är något inne i skallen som blivit fel tror jag. Stackars dem som går miste om så mycket.

Trackback