Skrivet klockan 15:19:25 / datum: 2011-01-26

» 26/1

Igår klippte ju Amanda mig igen. Det behövdes verkligen. :)
Blev en snedlugg och lite uppklippt. Tack stumpan!
Och så blev det lite lek med Adam. Kan inte riktigt förstå hur stor & klok han blivit,
min lilla bebis. Världens roligaste och sötaste kille.

Idag har han & Magnus varit på besök. Vi sjöng låtar & tittade på olika dinosarier.
Alltid lika roligt. ;)

Sen har jag hjälpt mamma med lite saker här hemma & nu ska vi göra pannkakor
som min andra storebror David & hans flickvän Sandra ska komma hit och käka med oss.
Ikväll ska jag vara med Amanda igen.

Försökte ta lite cambilder här på pappas dator, för att ha nån bild att ladda upp.
Det gick ju sådär, men ni får leva med det. ;)










Adam & jag käkar lussebullar. Mycket vackert!


Sötaste!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 14:07:13, datum: 2011-01-27
Amanda Ögren

Det var så lite så!

Och vad Adam är söööt. <3

Trackback