Skrivet klockan 17:00:05 / datum: 2011-03-30

» 30/3

Igår var Ella & lilla Julia här. :)
Vi gick på stan, fikade och hade det riktigt mysigt.
Saknar dom redan! 

Sedan på kvällen började jag packa lite smått. Började med kläderna,
blev en hel sopsäck med kläder som vi skänkte bort idag.
Skönt att rensa ut lite!
Ska strax börja med alla grejer man har, ska se vad jag ska spara och inte.
Nästa vecka tänkte jag åka hem till holmen, och sen är det inte många dagar kvar här.

Nä, nu måste jag sätta igång så jag får någonting gjort! 

Hinner inte slänga in någon jätteny bild på Julia just nu, så det får bli en från arkivet.
Älskade sötnos!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:09:13, datum: 2011-03-30
Amanda Ögren

<3 <3

Jätte fin bild!

Postat klockan 20:36:12, datum: 2011-03-30
Linda

Det är det som är så bra med att flytta. Men får verkligen rensa bland allt! :)

Trackback