Skrivet klockan 11:27:20 / datum: 2011-03-08

» 8/3

Igår kom min älskade vän Ella & hennes lilla dotter Julia och hälsade på.
Underbart mysigt, som alltid. :)
När dom tänkte åka hem till Övik igen passade jag på att åka med hem så nu sitter jag här
i mina föräldrars hus. Vaknade av en hemsk mensvärk och mens idag så jag lär inte göra mycket de närmsta timmarna. Ikväll ska jag dock vara med två vänner. 

Nu ska jag gå & försöka äta någonting, ska försöka uppdatera lite mer sen. :) 

Sötaste Julis. 

Älskade ni. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:18:04, datum: 2011-03-09
Anonym

Ja jag har ju det! Har jag inte sagt det?? Haha, du får se när vi ses :D

Postat klockan 18:18:38, datum: 2011-03-09
Linda

Ja, det förra inlägget vad från mig. Namnet försvann av nån anledning... :P

Trackback