Skrivet klockan 21:55:43 / datum: 2011-05-31

» 31/5

Sämst bloggning här, som vanligt. Jag ber om ursäkt. ;) 
Har fått jobba en hel del, känns underbart! Har varit helt slut på kvällarna så jag har inte gjort mycket alls = ingenting att blogga om. 
Jobbar imorgon med sen är jag ledig till på tisdag så då ska jag passa på att åka hem till Övik. 
Blir bara en snabbvisit, men det känns så otroligt bra. Ska krama om mina nära & kära som aldrig förr & bara mysa. 

Väntar fortfarande på att sommaren ska komma hit, men ja.. eftersom jag bor i Kiruna & enligt rykten så kan jag få vänta i några veckor till, tyvärr. Haha. 

Kaninungarna växer så det knakar, om nån är intresserad av en svart liten hermelinhona, tveka inte att höra av dig. :) 


Sötaste Blenda & Bria. Älskade hjärtegryn. ♥


Världens bästa kille, åh vad jag längtar efter att få komma hem & busa med dig. 
Från att träffas varje dag under dina första år, till att ses några gånger i månaden till att ses typ 1 gång i halvåret tycker jag inte är najs alls. 


Lilla hjärtat. ♥


För att inte tala om hur mycket jag längtar efter att få komma hem till dig, älskade underbaraste brorsdotter. ♥


Och så min älskade Erika. Saknar dig så det gör ont. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:46:40, datum: 2011-05-31
Amanda Ögren

Åh, jag saknar dig med super duper mycket! <3

Jätte fin bild på Adam i vattnet btw :)

Trackback