Skrivet klockan 15:12:51 / datum: 2012-03-14

» Jobb och sånt.

Oj vad dagen har gått snabbt. Känns som att det var nyss jag klev upp, ändå var det snart 9 timmar sen! 
Mys och frukost med kidsen, sen gå ut och busa och swosh så hade klockan blivit så mycket så det var dags att gå in för lunch och vila och sen slutade jag. Så härligt med sol ute, bara några få minusgrader och knappt någon blåst idag. 
Nu är det bus med världens bästa Inez som gäller till hennes matte eller husse kommer och hämtar henne. Ikväll ska jag nog ta en promenad, får se om jag får med mig nått sällskap också. 

Förresten, fy vad jag vill ha kaninungar hemma igen. Det är ju bland det allra mysigaste och roligaste som finns. Åh, ibland saknar jag alla våra små popcorn vi har haft faktiskt. 
Väldigt tråkigt att inte ha någon kaninuppfödning längre.. 




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 19:29:08, datum: 2012-03-14
mia

Men varför har du ingen kaninuppfödning då? Det är väl bara att börja eller?

Postat klockan 20:27:23, datum: 2012-03-14
Ida

Svar till Mia:



Jag & mitt ex hade kaninuppfödning, och när det tog slut mellan oss tog det även slut med det.

Visst att jag kan börja om själv, men har tyvärr varken tid eller råd med det. Det får räcka med de tre kaniner jag har så länge. :)

Postat klockan 11:17:18, datum: 2012-03-15
marie

Jag vill ha minimirnar också! Men man måste ju hitta bra hem åt dom små rackarna också

Trackback