Skrivet klockan 12:16:03 / datum: 2009-02-01

» 1/2

första februari idag.
solen skiner, vilket den inte har gjort på flera veckor,
så jag är glad.

igår såg jag & erika barnhemmet.
riktigt bra film, men rädd var jag minsann.
kudden var min bästa vän under filmen. ;)


sedan såg vi på björn gustafsson - ett livsverk och efter det imagine me & you.

nu sitter jag och lyssnar på tyler hilton och funderar på vad jag ska göra idag.
promenad med gåstavarna ska det iaf bli, och så ska nog jag & pappa åka till stranden
där jag ska fota mina kaniner. sen ikväll blir det nog dusch och tv. wiho.
känns som att det här kommer bli en brabra dag!

take care.
puss!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 20:11:30, datum: 2009-02-02
Linda (Taci)

Tyler Hilton, bra där!!! :D Det är kärlek :')

Trackback