Skrivet klockan 12:02:07 / datum: 2009-01-16

» 16/1

har börjat jobba på förskolan igen, och det känns sjukt bra.
eller okej, jag har bara jobbat en dag.
men har pratat med 4 avdelningar (rolingen, kulingen, kompassen och lotsen) och de alla
var jätteglada över att se mig och blev glada då jag sa att jag gärna ville börja jobba igen
så de lovade att börja ringa igen. känns som att det kan bli en hel del där. :)

nästa vecka börjar barngrupperna igen också. wihoo.
känns bra att göra nånting på dagarna/kvällarna istället för att bara sitta hemma och uggla.

pepp topp 5;
1. kiruna vecka 10.
2. mysiga filmkvällar.
3. nytvättade sängkläder.
4. beröm.
5. fest och utgång nästa helg i övik, om malin får mycket i lön. wanna join us?

depp topp 5;
1. saknaden.
2. kylan utomhus.
3. huvudvärk och ryggvärk.
4. gult hår.
5. ekonomi.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 13:33:43, datum: 2009-01-16
Lans

åh, Kiruna ! Vilket höjdar ställe!

Postat klockan 15:25:39, datum: 2009-01-16
Sofia

Jag gillar din hårfärg ! Jag tycker faktiskt den är snygg. Men jag är lite knäpp med ;) Men det är en härlig färg, inte alls för gult eller för mkt morot.

Jag har ju en tendens att alltid se ut som en morot då jag går från svart/brun till blond :P

Postat klockan 22:44:36, datum: 2009-01-16
Lans

ja de borde vi göra^^

Trackback