Skrivet klockan 16:13:48 / datum: 2011-04-02

» 2/4

Igår var det en väldigt bra dag. (:
Malin var ledig och det är ju alltid ett stort plus.
Vi hade det allmänt mysigt, låg och tittade på tv, packade osv. och på kvällen åkte vi två + Malle till John.
Han bjöd på supergod mat, sen kikade vi lite på Talang och efter det filmen The troll hunter.
Det var inte alls så läskig jag trodde den skulle vara, men helt okej iaf. Inte världens bästa film, men helt klart sevärd tycker jag. :) 



Idag har jag myst med kaninerna, kikat på big brother och efter det en film som precis tog slut. 
Nu ska jag ta och fortsätta med packningen innan jag ska hoppa i badet! 

Tjarrå!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:02:53, datum: 2011-04-02
Amanda Ögren

Åh, vill också ha ett badkar!

Trackback