Skrivet klockan 11:39:33 / datum: 2011-02-18

» 18/2

Igår var jag på Noliamässan och lyssnade på Blondinbella och kikade lite på olika studier.
På kvällen var det tänkt att jag & Malin skulle gå på bio, men när vi insåg hur lite pengar vi har så fick det bli en hederlig mysig hemmakväll istället. Såg två filmer, Black swan (en myyyycket konstig film) och Love and other drugs. 

Kl 13 har jag möte med min jobbcoach Annelie. Får se vad vi hittar på idag. Borde nog ta och äta något och fixa mig lite, måste gå om 40 minuter. 

Satt och kollade igenom gamla bilder för någon dag sedan. Åh vad jag vill ha kaninbebisar igen! Som tur är tar det förhoppningsvis inte alltför lång tid innan vi har små pälsbollar här hemma igen. 



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 11:56:54, datum: 2011-02-18
Zerri

Vilken snygg blogg!

Var Black Swan sevärd? Man hör så mycket om den, men om det bara är en "fin" konstig film så känns det inte särskilt lockande.

Postat klockan 11:59:25, datum: 2011-02-18
Clara

Aww vad gulligt:)

Postat klockan 18:17:37, datum: 2011-02-23
ART BY LISA LANS

Åh. jag vill också ha kaninbäbisar!

Trackback