Skrivet klockan 14:44:32 / datum: 2012-12-02

» 1a advent.

Loggade in här på blogg.se för första gången på lääänge och såg att jag fortfarande har en liten hög med människor som tittar in hit flera gånger i veckan, så jag tänkte att jag kan slänga iväg ett litet inlägg. Får se om jag tar upp bloggningen igen, eller om det blir lite nu och då bara.

Så.. första advent idag. G A L E T !
Tycker att det här året har gått helt sjukt snabbt och jag kan fortfarande inte riktigt förstå hur snabbt ens liv kan förändras.
För några dagar sedan var det ett år sedan Malin gjorde slut med mig, crazy. Men jag är så tacksam över att vi fortfarande är så nära som vi är. Alltid vi, på ett eller annat sätt. :)

Jag har i några månader nu jobbat som resurs i 6-års, och kommer göra det fram till jul. Jag hoppas hoppas hoppas på att jag får fortsätta även efter, men det är väldigt osäkert just nu. Nån som har något tips på vad jag isåfall ska hitta på?

Mor & far har skaffat katt också, men det är några veckor sen nu. Världens sötaste Sigge. En hemlös liten stackare, som ja.. nu då inte är hemlös längre. Han har varit lite skygg och så, men nu för tiden älskar han att ligga i soffan och gosa och går gärna runt och skriker om han inte får uppmärksamhet. Haha. Och idag fick jag pussar av honom för första gången, mitt hjärta dog lite och jag fick tårar i ögonen. Känslig_tjej_85. Haha.

Nä, nu ska jag fortsätta med julpyntningen och sedan hoppa i duschen. Ha en jättefin kväll :)



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback