Skrivet klockan 15:15:46 / datum: 2012-12-16

» 3e advent.

Alltså.. 8 dagar kvar till julafton. Hur kunde det gå så snabbt? Vart har tiden tagit vägen? :) 
Jobb hela veckan som vanligt, på fredag är det julavslutning. Lär ju sitta med tårar fulla ögonen när våra 6-åringar står där framme och sjunger. Både jag och Karin fick det nästan i fredags när vi övade så.. haha. 
Måste in till stan och köpa de sista julklapparna nu i veckan också, hur nu det ska hinnas med.. hoff.
 
Igår var jag & hjärtat på middag och spelkväll hos Aina & Jimmy. Det var hur trevligt som helst och måste göras om snart tycker jag. :) 
Annars händer det väl inte så mycket.. sjukt mycket snö har det kommit och det finns ju ingen oro att vi inte får en vit jul i år iaf, haha. 
Juste, jag har ju fyllt år också. 27 år. G A L E T! När blev jag såhär gammal? 
 
Nä, nu ska jag snart gå och äta och ikväll är det diskning och städning på schemat.. roligare än såhär blir det inte. :) 
 
Lite bilder från min instagram, följ mig gärna där på idaogren :D
 
  
  


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback