Skrivet klockan 17:49:16 / datum: 2009-12-27

» 27/12

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag flyttade hemifrån, bland annat.

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte jag hade några.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Aina fick ju Arthur. Hm, tror inte att det är nån mer.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga alls.

Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Ett jobb!

Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Jag kan inte riktigt komma på ett datum just nu, så jag vet inte.

Vad var din största framgång 2009?
Har nog inte gjort/haft någon framgång, haha.

Största misstaget?
Tror inte att jag har gjort något stort misstag.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Inget allvarligt iaf. Lite förkylningar och så bara.

Bästa köpet?
Melvin!

Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra och mat tror jag. Och resor till Umeå i början av året.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
En massa saker. När jag och baby fick lägenheten bland annat.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj. Jag vet inte. Finns ju hur mycket bara musik som helst.

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och. Har varit så otroligt lycklig ibland, men nu de senaste månaderna har det varit mycket
som är jobbigt också.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit vid datorn kanske.

Blev du kär i år?
Jag blev riktigt kär förra året och är det fortfarande.

Hur många one night stands?
Inget.

Favoritprogram på TV?
True blood.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Jag brukar inte hata folk. Men jag avskyr en människa nu som jag inte gjorde tidigare.

Bästa boken du läste i år?
Nattfåk av Johan Theorin.

Största musikaliska upptäckten?
En massa ju.

Något du önskade dig och fick?
Oj, ganska mycket ju. Lägenheten, kamerasaker, Melvin och en massa annat.

Något du önskade dig men inte fick?
Jo.

Årets bästa film?
Oj. Kan inte välja en.

Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Var först på dop, sen i kyrkan en sväng och så fika med familjen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, några saker.

Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Haha, jag vet inte.

Vad fick dig att må bra?
Bra människor och kärlek.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen tror jag.

Vem saknade du?
Madde. Om några månader ses vi, right?

De bästa nya människorna du träffade?
Linn! <3



Jag. Januari-December 2009.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback