Skrivet klockan 15:26:20 / datum: 2009-02-27

» 27/2

åh.
det finns få saker som jag avskyr lika mkt som mensvärk.
jag ligger i soffan hos malin å kvider just nu.
gah, vad ont det gör!
har ändå tagit två voltaren å en ipren idag, men det hjälper knappt.

malin har åkt på jobbet å jobbar till 02.30 inatt.
yey liksom.
skulle vilja gå ut på promenad med hundarna men har ju så jämarns ont
så jag inte kan göra nånting.
blir väl att jag ligger å slöar framför tvn hela kvällen.

tack till alla som röstar på mitt hår. :D <3

om ni har något roligt att berätta, berätta det gärna då.
behöver all underhållning jag kan få! :)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:31:14, datum: 2009-02-27
Linda

Wiiie, tack!! Jag tänkte ringa dig sen då vi ätit, om du sitter själv? Eller ska du se på något speciellt eller så?

Postat klockan 00:34:16, datum: 2009-03-01
Lisa

awwwww

mensvärk är så jobbigt

krya på dumma mensvärk!

Postat klockan 18:04:41, datum: 2009-03-03
Kerstin

Nått rikitgt kul, du låg tvåa på bad-hair när jag röstade idag!!

Trackback