Skrivet klockan 17:32:01 / datum: 2009-11-17

» 17/11

Idag var jag ju på arbetsförmedlingen.
Har gått med i jobbgarantin nu så från & med imorgon kommer jag tjäna ca. 135 kr per dag.
Inte mycket alls, men bättre än ingenting iaf.
Om några månader kommer jag även ha praktik, på lite olika ställen. Man får nämligen vara max 3 månader på en och samma plats. Så jag ska försöka ha både på en fotoateljé, en fotograf (om ni känner till någon bra & trevlig i umeå, säg gärna till), kanske på nån djuraffär å sådär. Testa på lite olika. =) Känns superroligt, att komma ut i arbetslivet igen och inte bara sitta hemma.

Om en timme går auktionen på objektivet vi har budat på ut.
Håll tummarna för att det inte stiger så jättemycket, och att vi får det! Eller ja.. jag får det, haha. :D


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:57:57, datum: 2009-11-17
Linn

http://marifoto.se - en fotograf jag gillar skarpt här i umeå. :) vet inte hur mycket hon håller på just nu, men ja. tack för idag förresten!

Postat klockan 21:45:40, datum: 2009-11-17
Linda

Åh vad kul! :D Konstigt att man bara får vara i tre månader på samma ställe, men det kanske är stramare regler när man är äldre... Men det är ju en fördel också att få testa lite olika saker :)

Trackback