Skrivet klockan 21:35:34 / datum: 2009-11-28

» 28/11

Kom hem från Skellefteå runt sextiden.
Sedan dess har jag, Malin & Malin gjort tacos & käkat det, så gott!

Gick inte alltför bra på utställningen idag, så irriterande att det blir så mkt
avdrag för tex. fällning, sånt kan man ju faktiskt inte riktigt styra över.
Men men, vi hänger inte läpp för det!
Sixten blev nollad igen, pga. för mkt fläckar på bröstet bland annat.
Inte roligt alls, då vi köpte honom att ha till aveln & nu innebär det att vi inte kan ha det.
Så antagligen blir det så att vi kanske säljer honom, om vi hittar något bra hem.
För tyvärr har vi inte plats för hur mkt kaniner som helst i våran lilla tvåa.
Har ju redan 4 kaniner vi varken kan använda till varken avel eller utställning bland annat,
inte för att sånt betyder allt och vi har ju självklart våra "gamm-kaniner".
Dom är våra underbaringar ju! <3
Har iaf blivit lovade att i princip få en kanin gratis från Sixtens uppfödare pga.
att allt blev som det blev, så det är ju bra iaf.
Nu kanske det låter som att vi bara köper djur hur som helst, och säljer när
dom "inte passar oss" men så är det absolut inte.
Ni får disskutera det vidare med mig om någon har några synpunkter iaf. :)

På tal om kaniner längtar jag så mkt tills jag får mitt andra objektiv, då det blir större
möjlighet att få ännu finare bilder på dom också. Längtar tills snön kommer så jag kan gå
på skogspromenader med Alfred. Inte så kul att göra det nu när det mest bara regnar hela tiden.

Nu ska jag gå & mata kaninerna, sen ska jag och Malin antagligen se True blood innan vi ska sova.
Är otroligt trött, så förhoppningsvis somnar jag rätt snabbt ikväll. :D


Alfred & Saga. Min älskade gosegrisar. <3


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:49:27, datum: 2009-11-28
CISSI

logga in på msn, håller på med din design nu :) <3

Trackback