Skrivet klockan 21:52:50 / datum: 2010-01-22

» 22/1

Blä, vad trött jag är säger jag bara. Har knappt sovit fem timmar inatt.
Klev upp runt halv åtta för att åka till stan. Malin klippte sig, och som en surprise var även
Malin R där och klippte sig, blev ganska förvånad, haha!
Efteråt gick vi på stan i några timmar. Köpte skorna, gardiner, en kudde och presenter till Julia. :D
Gick även till ett ställe för att höra om praktikplats, men hon har tydligen tagit ett uppehåll.
Däremot så var det en fotoaffär där, som även hade ett labb och fotostudio och en fotograf jobbade
på våningen ovanför så dom sammarbetade mkt verkade det som. Dock skulle fotografen få en praktikant
om nån vecka, men snubben i fotoaffären lät mkt positiv och det lät verkligen som att jag antingen får jobb
eller praktik där om några månader. Dom håller på att renovera om där nu och kunde därför inte ta emot
någon praktikant där just nu, men han trodde dom skulle vara klar om 1-3 månader.
Han ville ha mitt nummer och mail osv. och lovade att höra av sig. Wie!
Ska maila till några andra fotografer nu om några dagar, så att jag kan få en praktik typ nuuu
och sen vara på Swefo när dom är klar med renoveringen.

Oj, vad mycket text det blev, men så kan det gå ibland.
Nu ska jag och Malin se på en film, och imorgon ska vi till Holmsunds tropikhus! :)

Hoppas att alla får en jättebra helg!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 22:35:23, datum: 2010-01-22
Linda

Vad glad jag blir, och vad roligt det lät att dom var så intresserade! :D Hoppas att dom hör av sig! :D

Postat klockan 23:13:52, datum: 2010-01-22
marie

Woho! hoppas du får vara där :D (eller på nåt annat ställe)

Postat klockan 10:57:25, datum: 2010-01-23
Linda

Jaa vad bra det skulle va :) Kul också om man får ha lite olika arbetsuppgifter då dom verkade ha lite blandat utbud :) Men ska du söka annan praktik än så länge i väntan då?

Postat klockan 16:34:40, datum: 2010-01-23
Linda

Lycka till! :D

Trackback