Skrivet klockan 16:32:59 / datum: 2010-01-28

» 28/1

Åh, vad jag vill ha sommar nu!
Har varit värsta snöovädret här (som säkert på alla andra ställen här i sverige?)
så jag har knappt vågat mig ut de senaste dagarna.
Idag har det dock lugnat ner sig så jag ska snart ut och skotta uteplatsen,
kommer knappt fram till kaninerna som det är nu.

Nä, nu ska jag ut. Sen måste jag nog laga nån mat,
men har ingen aning om vad eftersom vi knappt har nått hemma.
Blir nog nudlar eller nått sånt. :) Just ja, sen ska jag nog ta och färga ögonbrynen också,
ser ju ut som en blekfis nu, haha!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 17:36:26, datum: 2010-01-28
Caroline Dahlén

sv: tack så mkt, ja han är världens underbaraste :)

Postat klockan 21:39:28, datum: 2010-01-28
Amanda Ögren

Åh, jag älskar bilden! :)

Eller hur, det har ju snöat jätte mkt :O

Vill ha sommar och fota! :) <3

Trackback