Skrivet klockan 12:12:31 / datum: 2011-08-13

» 13/8

Har ingenting alls att blogga om egentligen men ville mest bara säga att jag lever! 
Det enda jag gör nu för tiden är jobba känns det som, inte för att jag klagar egentligen, men fy vad det är härligt med helg! :D 
I måndags firade jag & finaste 3 år tillsammans. Vi gick ut och käkade och gick på bio, hur mys som helst. ♥

Nu är tapetseringen klar och golvet lagt i lägenheten. Köket är också i princip klart, förutom några saker som ska fixas allt eftersom. skåpluckor som ska upp, taket ska målas, det ska kaklas lite, diskmaskin ska in osv. Men vi ska städa där idag och börja packa upp. Åh, äntligen! 

Jag saknar mina nära & kära i Övik/Umeå så himla himla mycket, om ni bara visste. Tänker på er varje dag. 

Ha en jättefin helg! 




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback