Skrivet klockan 12:17:53 / datum: 2011-01-21

» 21/1

Åh, vad less jag är på att vara sjuk. Har varit det i över en vecka nu, blää.
Malin är också sjuk, så hemma hos oss händer det inte mycket.
Vi kikar på film, dricker te, äter halstabletter & vi spelar kort. Ungefär.
Ibland försöker vi äta något också. Haha.
Om en timme ska jag åka å träffa min jobbcoach. Känner mig inte helt frisk,
men jag tror inte att jag smittar längre. Missade träffen i tisdags och känner att jag inte kan
missa idag med.
Min sladd till datorn funkar inte, och datorn har helt slut på batterier nu så jag kommer inte in på den.
Sitter vid Malins dator när jag väl sitter, men det är inte ofta just nu.
Har för det första ingen ork, och för det andra så är den här datorn så otroligt seg!
Tar alltid minst en halvtimme från och med att man startat den tills man är ute på internet,
och sen tar allting man gör där så lång tid också. Har inte riktigt tålamod till den här datorn just nu.
Nä, nu ska jag gå och försöka äta någon frukost och sedan fixa mig.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback