Skrivet klockan 20:56:53 / datum: 2011-07-10

» 10/7

Underbar dag igår med först delar av familjen & sen mys med mina finaste Linda & Kaya på eftermiddagen och kvällen. ♥

Idag har jag bara hälsat på syster och sen var jag, mamma & Gunilla på bilbingo, haha. 
Imorgon ska jag hänga här hemma på dagen och på kvällen vara med Ella, Aina & kidsen. Har inte träffat dom på superlänge så jag längtar en massa. :) 

Önskar att alla dagar kunde vara såhär bra, mår toppen!



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 09:48:14, datum: 2011-07-11
aina

Jag sitter och myser med Nova. Så berättade jag att du skulle komma ikväll. Då säger hon: "Va, gör hon. Jag gillar Ida." Längtar. Kram.

Postat klockan 09:49:35, datum: 2011-07-11
Aina

Vill också säga att du är jättesnygg!

Trackback