Skrivet klockan 16:20:00 / datum: 2012-04-28

» Believe in yourself.

Alltså, igår kom jag på nått jättebra jag skulle blogga om, men hann inte göra det då.
Nu har jag suttit här aslänge och jag kommer inte på vad det var jag skulle skriva om.
Sjukt sjukt störande. 
Egentligen håller jag på att städa, men hur roligt är det egentligen?
Nä mycket roligare att sitta här och inte ha något att skriva om. Ehe.
Helbra kväll igår, seg dag idag. Men ändå bra. 

Tänk om jag då, i slutet av november, skulle ha vetat hur otroligt bra jag faktiskt mår.
Jag trodde aldrig att jag kunde bli lycklig igen, att jag kan stå på egna ben & älska livet.
Det senaste halvåret har varit galet på många vis, men nu såhär i efterhand vet jag att det var det bästa som kunde hända. 

Nä, nu ska jag ta och städa klart och sen gå och hälsa på storebror med familj. ♥



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 17:25:15, datum: 2012-04-28
Jennie

Du är stark. <3

Postat klockan 23:08:52, datum: 2012-04-30
Anonym

Du kom ju tillbaka hem till mig! ;) <3

Postat klockan 23:09:56, datum: 2012-04-30
Linda

Ja det var från mig det där, min signatur försvann! / Linda

Trackback