Skrivet klockan 15:59:33 / datum: 2012-04-18

» Ledig dag!

Fy vilket trist väder det har varit de senaste dagarna..
Vill inte ha snö, vill ha värme och vår ju! Tur att det mesta smälter bort på en gång iaf. 
Hade en jättemysig dag igår och idag har jag mest tagit det lugnt.
Suttit och surrat och druckit kaffe med Kari, varit och handlat med storebror, hämtat hem Adam & Julius från förskolan och busat med dom och ätit nybakta kanelbullar med mamma. 

Nu ska jag strax käka lite middag & sen ska jag faktiskt iväg och vara barnvakt till tre små bustroll.
Första gången, så jag hoppas på att det ska gå bra. 
Imorgon & på fredag blir det jobb på skolan, sen får jag se vad som händer i helgen.
Om nån vill ses tycker jag att man kan hojta till! :) 


Jag & mitt älskade lilla hjärta. ♥


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 16:58:07, datum: 2012-04-18
Katarina Croon

Barn tycker om dig. Så jag tror säkert att det går hur bra som helst. :)

Postat klockan 08:38:03, datum: 2012-04-19
hanna b

sv: Tack tack Ida! Blev jätteglad att du ville kommentera! :D

Trackback