Skrivet klockan 09:12:37 / datum: 2012-04-15

» Söndag.

Har jobbat hela veckan, sen varit helt slut och trött på kvällarna så jag har inte gjort mycket alls den senaste veckan. I fredags träffade jag dock min fina Jennie och Sofia för en fika och skvaller på stan. Hoppas att vi kan göra om det nu till veckan. :) 

Två av Erikas katter har fått kattungar, mitt hjärta brast lite igår när jag var där och kikade.
Herregud så söta dom är. Älskade små liv. 
Det blev inte så bra bilder, mest pga. dåliga ljusförhållanden plus full fart på de små, men några bilder kommer här nedanför iaf. 

Idag ska jag & Amanda ha en fotografering. Dessutom ska duktiga fina Linda-Marie ska sminka oss så jag hoppas på att det ska bli grymma bilder. Det lär ju garanterat komma upp några här på bloggen sen. 



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 17:25:15, datum: 2012-04-15
marie

Haha, den vita ser ju helt galen ut :p

Trackback