Skrivet klockan 21:46:16 / datum: 2012-02-06

» Umeå!

Idag har jag & min fina Linda haft en heldag i Umeå tillsammans med min älskade Linn. ♥
Helt underbart att bara umgås, sitta på café i flera timmar & ja.. även shoppa lite då. 
Tack tack tack för dagen tjejer! 

Köpte lite baströjor och lite annat.. plus äntligen en pippitröja! 
Jag och Linda har velat ha en i ja.. säkert 6, 7 år.
Hon införskaffade sig en för några år sen, men icke jag. Men nu äntligen har jag en i min ägo. 
Sjukt nöjd tjej :) 
Dom fanns i lite olika modeller och jag blev lite osäker på vilken jag skulle ta, men är nöjd med mitt val. 
Tog en i en längre modell med knappar, då den var mysigare än de andra. 

Ikväll har jag hängt med Annie i några timmar och nu ska jag bara slappa framför datorn/tvn. Skönt!




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 08:15:12, datum: 2012-02-07
Katarina Croon

Pippitröjor är jättefina. Bra val Ida. :D

Postat klockan 15:07:01, datum: 2012-02-07
Linda

Tack själv för en fantastisk dag som jag verkligen behövde!!

Dock införskaffade jag ingen själv, jag fick den tröjan i födelsedagspresent ;)

Postat klockan 19:30:41, datum: 2012-02-07
Lisa

fin tröja!



låter som en bra bra dag!

Postat klockan 11:35:41, datum: 2012-02-08
Linn

Tacktacktacktack själv! <3

Trackback