Skrivet klockan 10:58:28 / datum: 2012-02-26

» You're fucking perfect.

Förlåt bloggen, för att jag har glömt bort dig lite nu igen. 
Har haft så fullt upp i veckan, har umgåtts med en massa fint folk och så har jag jobbat.
Redan söndag.. helgen flög iväg som alltid. Vaknade upp med mensvärken from hell, så idag ska jag bara vila.
Kan liksom inte göra så mycket annat.

Annars då? Jag längtar mest till sommaren, till jag får ett fast jobb och kan flytta till en egen lägenhet. :)


I don't care if your weight is 40 or 400.
I don't care how your haircut is,
what your clothes look like, how you talk - how you walk.
Your personality shines through,
so goddamn bright - and to me -
you're fucking perfect
I don't care if your weight is 40 or 400.
I don't care how your haircut is, what your clothes look like, how you talk - how you walk.
Your personality shines through, so goddamn bright - and to me - you're fucking perfect.




« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback