Skrivet klockan 10:53:50 / datum: 2012-05-05

» Lördag :)

Alltså, det här vädret gör mig lite smått galen. Fett ocoolt om jag får säga det själv.
Nä, du varma vår nu får du gärna komma tillbaka.
Igår hade jag en superbra dag. Jag var med Erika & Amanda hela dagen och kvällen. 
Gick på stan, Amanda testade göra Erikas balfrisyr inför onsdag osv. 
Supertrevligt. Love you girls ♥

Igår fyllde även världens bästa Julius 6 år så idag är det kalas för honom som jag & Adam ska på.
På tal om Adam så fyller han 6 år på måndag. Alltså, älskade små pojkar.. sluta växa upp så snabbt. 
Kändes som att det var nyss dom föddes ju. Åh. ♥

Nä, nu ska jag ta och hoppa i duschen och börja fixa mig lite innan vi ska åka.

Ha en awesome lördag! 



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback