Skrivet klockan 18:52:20 / datum: 2012-05-13

» Trettonde maj.

Woops, nu har jag glömt bort bloggen igen lite. Fast, det är mest bara för att jag knappt suttit vid datorn något alls den senaste veckan. Erika har varit på bal & tagit studenten så det har blivit firande med henne, och så har jag umgåtts väldigt mycket med min kära granne. Igår var det fest & det var helt galet kul, vi dansade i sjukt många timmar och idag har jag världens träningsvärk. Och så är jag typ sjuk. Jättejätteförkyld. Vet inte om jag har feber, men om jag inte har det än skulle det inte förvåna mig ett dugg om jag vaknar upp med det imorgon.
Har haft min älskade Linn här hos mig också, men nu har hon tyvärr åkt hem. Men, vi ses väldigt snart igen. ♥

Nu ska jag bädda ner mig i sängen och ligga och titta på serier hela kvällen.
Bra bakissöndag må jag säga!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback