Skrivet klockan 13:37:53 / datum: 2013-01-03

» Välkommen 2013!

Så var det 2013 då. Galet! 
 
1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Nja, jag vet inte faktiskt. Eller jo, en sak vet jag men det är en hemlis. :)
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja. :)
4. Dog någon som stod dig nära? Saga. <3
5. Vilka länder besökte du? Sverige bara.
6. Är det något du saknat år 2012 som du vill ha år 2013? Ännu bättre ekonomi. Och en lägenhet med älsklingen.
7. Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas? Jag vet flera händelser som jag inte kommer glömma, men inga direkta datum. Jag och Kari har ju tex. inte bestämt något exakt datum när vi blev tillsammans, kanske borde göra det. ;)
8. Vad var din största framgång 2012? Har lyckats fixa en massa saker själv, jag som alltid annars har varit så beroende av andra/Malin. Men nu vet jag att jag kan själv också.
9. Största misstaget? Inte tagit hand om mig själv tillräckligt bra. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Ja, det har blivit några svängar till sjukhuset. Huvva. Snälla mage, var snäll mot mig nu.
11. Bästa köpet? Kommer inte på något speciellt alls faktiskt. En del nya favoritkläder kanske.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat kanske.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Har hittat kärleken igen, så självklart. Och allt mina närmsta vänner och familjen gjort för mig. 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012? Vart jag än går, tacata, dansa pausa, kärleksvisan, where have you been bland annat.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både och..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Måste säga som Malin här.. tränat och hälsat på folk.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gnällt.
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen och senare på kvällen Kari.
19. Blev du kär i år? Jamen om jag blev! Något så otroligt.
20. Favoritprogram på TV? Har knappt sett på tv. Men bonde söker fru kanske. Och Fråga Olle.
21. Bästa boken du läste i år? Har knappt läst någonting alls. Måste ändras på!
22. Största musikaliska upptäckten? Stiftelsen.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Min iphone.
25. Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inte så mycket så naae.
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2012? Jobbade, var med hjärtat mitt och sedan med familjen.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om det inte hade varit så många hinder och motgångar hela hela tiden.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2012? Oj, ingen aning. Blandad, som vanligt.
29. Vad fick dig att må bra? Mina närmsta, ni vet vilka ni är. Och djuren förstås.
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Kommer inte på någon kändis alls som jag varit särskilt sugen på.
31. Vem saknade du? Joxa. Och Linn.
32. De bästa nya människorna du träffade? Karis familj. Har väl träffat dom förut flera gånger, men har lärt känna dom bättre nu.
 


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback