Skrivet klockan 21:07:38 / datum: 2008-08-26

» 26/8

herregud så trött jag är.
skulle nog somna nu om jag la mig, men ska nog vänta i några timmar till.

jag vill tatuera mig. har hela tiden ett sug inom mig.
men vill inte göra något som jag inte tänkt igenom ordentligt och jag är
så otroligt velig så det lär ta ett tag till innan jag vågar göra något, haha.
 

fick reda på att en kille som är 1 år yngre än mig och som jag gått i samma klass som
och bor på samma ställe som mig dog i helgen i en bilkrasch.
jag fattar det fortfarande inte. jag har aldrig umgåtts med honom på fritiden eller nått,
men ja. iaf. har ju alltid vetat vem det är liksom.
vila i frid, mikael.



« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 09:07:58, datum: 2008-09-04
Jennie

Är det bara jag som missat att han har dött? :/

Trackback