Skrivet klockan 11:21:05 / datum: 2008-08-28

» 28/8

Eftersom bilddagboken fixas just nu & man kan inte logga in,
och jag älskar listor så gör jag en här & nu. ^^


Namn: ida linnea ögren.
Tatueringar:  inte än.
Längd: ca 177.
Skostorlek: 39-40.
Är du kär i någon:  maybe.
Önskar du att du bodde någon annanstans: ibland.
Tycker andra att du är attraktiv:  vissa, tydligen.
Vilken parfym använder du: lite olika.
Gillar du att tvätta: sådär. :)



Antal..
Gånger du varit kär
: jag vet inte. riktigt riktigt kär.. kanske 3.
Gånger ditt hjärta brustit: 1.
Hjärtan brustit på grund av dej:  ingen, vad jag vet.
Personer från grundskolan du har kontakt med: några få.


Senaste..
Bok du läste: jag kommer inte riktigt ihåg.
Personen du fick brev av: malin.
Personen du fick sms av:  linda.


Vad har du gjort idag: sovit, vaknat & fixat mig.
Brukar du svära mycket: nope.
Hur tidigt stiger du upp: hmm.. oftast runt 10.30.
Gillar du att slåss: haha. näää.
Var har du ont: hade nyss ont i hjärtat/revbenen. men just nu ingenstans.
Använder du hårspray: det händer.
Favoritserie: jag kan inte välja.
Håkan Hellström eller The Ark: håkan.
Är du glad nu: jodå.
Var du glad igår: delvis.
Varför: men därför.
Vad dansar du till: det som är bra. eller ja, även det som är dåligt ibland. det mesta så att säga.
Kan du sjunga: kan kan jag ju, men om det är bra eller inte det är ju en helt annan sak. ;)

(fortsätter med listan sen, ska springa å borsta tänderna nu innan linda kommer hit!)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:22:07, datum: 2008-08-28
Cissi

Jag älskar också listor och jag älskar att läsa andras :)

Trackback