Skrivet klockan 14:18:27 / datum: 2008-12-14

» 14/12

Oj så dålig jag är på att uppdatera.
Men jag har haft rätt så fullt upp.

Först födelsedagsfirande utav mig, IKEA i måndags och sedan umeå hela veckan.
Men nu är jag hemma igen!
Åker dock på onsdag eller torsdag igen. Haha.

Åkte mest hem för mina kaniners skull, även fast jag vet att mamma & pappa tar hand om dem jättebra.
Men jag saknar dem varje dag då jag inte är hemma. Mina små hjärtegull.

Nu ska jag snart åka & vara barnvakt till Johan & Filip.
I veckan ska jag & mamma in till stan för att köpa de sista julklapparna, julstäda, baka.
Vara med Linda, fixa våra lönelappar och sådär.
Åka in till stan och försöka umgås med Kaya. Linda kanske också vill följa så att vi kan ge Kaya våran present till henne?
Besöka mina syskon och kära syskonbarn.
Rengöra till kaninerna och försöka vara så mycket som möjligt med dem.
Ja, jag har fullt upp som ni ser.

Nu måste jag gå & fixa mig.

Pusshej


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback