Skrivet klockan 11:52:43 / datum: 2008-11-23

» 23/11

igår var jag & erika en sväng hos min granne kari och hans ungar filiph, william & julius.
trevlans värre, så vi bestämde att vi + mimmi skulle dit på kvällen sedan igen.

jag och erika gick hem efter en stund och gjorde tacopaj!
så otroligt gott! :D
sedan kom mimmi hit och vi satt mest bara å pratade. mysens! (:
längesedan vi gjorde det nu, så det var trevligt.
strax efter 19.00 så gick vi till macken, för att köpa lite godis..
MEN DÅ VAR DET STÄNGT!
dom har ändrat öppentiderna, så att dom nu för tiden stänger klockan 19.00.
hur dåligt som helst!
så det var bara att vända om, och så gick vi till kari.
såg på "brudens bäste man" och åt ostkrokar/chips.
filmen slutade typ 21.30.
sedan satt vi bara å pratade och så var klockan 01.30. haha.
helt sjukt att tiden kan gå sååå snabbt ibland.
mimmi åkte runt 22.00 tror jag. sedan var bara jag & erika kvar.
babblade om allt från kompisar till kärlek till självförtroende till att bara ha en testikel. ;)
bästa kvällen på ett tag!

idag ska jag nog bara vara hemma.
ska fixa lite jobbsaker, duscha å slappa. :)


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Trackback