Skrivet klockan 17:25:22 / datum: 2008-11-11

» 11/11

Dessa älskade listor!

Plats:
hemma.
Tillstånd: glad, trött.
I fickorna: ingenting.
Vad händer ikväll: strax jobb å sedan kanske nån film eller nått.
Vad åt du senast: pasta, kyckling, sås.
Vem ringde du senast: malin.
Vem mailade du senast: malin.
Roligast förra veckan: jag minns inte vad jag gjorde förra veckan :P
Favoritläsk: trocadero.
Favoritmynt: jag hatar mynt och har en fobi för dem!
Favoritskådespelare: jhonny depp.
Favorithund: joxa eller indra.
Favoritjuice: pärondryck.
Onödig kändis: blondinbella eller vad hon nu heter.
Nödvändig kändis: jonas gardell.
Sämsta grannen: glutten!
Bästa ingrediensen i en god gryta: grädde eller curry.
Frisyren : min frisyr? för lång. måste klippa mig!
Hur mår du nu: helt okej. saknig.
Vilken låt lyssnade du senast på: hold on be strong med nån maria.
Vad vill du ha för hårfärg: rött.
Vad tycker du om att äta: fajitas.
Har du lyssnat på nåt annat nu: nope.
Vem ska du gifta dig med: den jag vill gifta mig med vill inte gifta sig med mig. :(
Är du kär i nån du har nämnt i de tidigare frågorna: ingen som jag har nämnt vid namn, men jag är ju kär i den jag vill gifta mig med. :P
Tycker du om att ligga på stranden och sola: jaaa.
Har du lyssnat på nåt annat nu: fortfarande samma låt.
Vad har du på dig idag/kväll: just nu pappas stora t-shirt. ska byta om snart!
Har du växt något det här året: bara på bredden.
Vilket år har varit ditt bästa: 2006 eller 2007 tror jag.
Vad ser du fram emot: min födelsedag.
Vad har du ångest inför: framtiden. mig själv.
Hur långt hår har du: sådär.
Är du nöjd med det: nä, vill ha kortare.
Går du i skolan så mycket som du ska: jag går inte i skolan.
Vad har du för betyg i svenska: VG har jag för mig.
Och engelska: G tror jag. kanske VG i engelska A, jag minns inte.
Och matte: G. och jag är så himla stolt över mitt G i matte B, svåraste kursen jag nånsin har läst. (ja, jag hatar matte!)
Har du en bra klass: går som sagt var inte i skolan, men min klass på gymnasiet var helt okej.
Vad ligger på ditt databord just nu: kameran, en hammare, en blomma, några fotoramar, en massa sladdar, kort å lite prydnadssaker.
Varför blev du arg senast du var det: jag minns inte när jag senast var arg.
Hur ofta städar du: inte så ofta som jag borde iaf.
Hur ser stolen som du sitter på ut: blå och svart.
Hur luktar du nu: antagligen inte så mkt. vet inte.
Vad ska du göra i helgen: åka till umeå. antagligen blir det fest.
Skojade du med ovanstående svar: nä?
Är du romantisk: jag försöker.
Vilket program såg du på senast: cityakuten igårkväll.
Får du/din familj hög telefonräkning: vet inte alls. min ligger på cirka 1000 per kvartal. 
När dansade du senast: i lördags.
Drömålder: ingen aning.. typ.. 25 kanske.
Knark: är skit.
Ditt bästa internettips: ?
Senast köpta pryl(ar): min jacka å mina skor tror jag.
Keps eller mössa: mössa, helt klart.
Kängor eller pumps: vet inte riktigt.
Pannkakor eller plättar: plättar. fast helt våfflor!
Dvd eller vhs: dvd.
Favoritserie: the l word.
Har du någonsin färgat ditt hår svart: faktiskt inte.
Kött eller inte: det spelar inte så stor roll.
Vinter eller sommar: sommar.
Skåne eller norrland: norrland!
Kaffe eller läsk: läsk.
Brukar du gå på McDonalds: inte så ofta.
Eminem eller britney spears: brittan!
Vilket är ditt favorit-tevespel: singstar.
Vilket är ditt favorit-dataspel: inget.
Hamburgare eller pizza: pizza.
Snygg eller snäll: snäll.
Tv eller radio: tv.
Plugga eller jobba: jobba.
En grej du inte kan klara dig utan: mobilen.
Politik: är inenting för mig. nope.
Kan du köra bil: näää.
Vad tycker du är fult: en hel del.
Vad representerar dig: vet inte?
Vad är du rädd för: ensamhet, mörker, spindlar.


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 21:26:55, datum: 2008-11-11
Brallan

Jag har aldrig förstått hur man kan gilla våfflor mer än plättar.. men jag älskar dig ändå ;* <3

Trackback