Skrivet klockan 17:15:29 / datum: 2008-09-02

» 2/9

Sådär. Hemma igen.
Så otroligt skönt att pussa och krama på kaninerna mina,
jag har saknat dem så mkt. Mina älskade fluffbollar!

Är jätteförkyld. Har så ont i halsen så jag knappt kan prata,
ont i huvudet och har haft feber tror jag. Men har inte det nu, tror jag.
Orkar inte gå & titta efter.
Ska gå på jobbet om en halvtimme, jag har längtat skitmycket men just
nu känns det bara jobbigt. Uh. Inge roligt att må såhär.
Hade hellre velat ligga hemma & sova.

Måste ta & bli frisk till helgen också,
jag ska göra mitt bästa.
Och Sofia, jag hoppas du kommer. ^^

Ska gå & sminka mig & byta om nu.
Pusshej!


« Namn

« Mejladress {visas ej}

« Bloggadress


Spara uppgifter?

Postat klockan 18:53:55, datum: 2008-09-02
thex

ha så kul på jobbet ;)

Postat klockan 12:58:20, datum: 2008-09-03
Anonym

Ha så kul på jobbet :))) <3

Trackback